In navolging van haar Amerikaanse collega-actrice Gwyneth Paltrow, die in haar thuisland heel wat succes kent met haar eigen wellness- en lifestylemerk Goop, wilde ook actrice Carice van Houten een eigen merk ontwikkelen.

Hierin zou volgens Weekend alles samenkomen: haar liefde voor esthetiek, interieur, mooie spullen, muziek, massages en familieopstellingen. Hoewel ze al flink wat geld had geïnvesteerd, liep het alsnog mis toen ze met haar zoon de zomervakantie doorbracht in Australië. Het was er die zomer erg warm, net als in Zuid-Europa, en dat deed bij Carice de illusie de overhand nemen dat het einde van de wereld nabij was.

Dat leidde uiteindelijk tot de conclusie dat Carice niet met haar merk kon doorgaan, om ecologische redenen. “Superdom na al die investeringen”, beseft ze als ze terugdenkt aan het fortuin dat ze daardoor heeft verloren. “Maar ik was er voor mezelf wel uit: dit doe ik niet.”

Schrijf je hier in voor de gratis nieuwsbrief van happy247.nl

* indicates required

By Peter De Smedt

Peter De Smedt is al 25 jaar online actief en legt de focus op het maken van contentsites in zowel België als Nederland. Peter De Smedt is beroepsjournalist, erkend door de FOD Binnenlandse zaken en is ook actief als fotograaf en video-journalist.